zondag 1 mei 2011

Kleindochters te logeren

Van vrijdag op zaterdag logeerde onze kleindochters bij ons. Mijn vrouw was 's avonds weg, dus ik heb ik de jonge dames in bed gestopt. De jongste (2) werd wakker toen de oudste (6) er in ging. Ik heb haar er uit gehaald en haar grote zus een kusje laten geven. Wat heel even een avond lang gehuil leek te worden, veranderde binnen een minuut. Mooie oefening om gewoon rustig te blijven, wat er ook gebeurt. Zij hebben doorgeslapen tot de volgende morgen zeven uur. Mooie tijd.

5 opmerkingen:

  1. Dat heb je prima opgelost Bert.
    Waren er nog activiteiten in Nieuwegein?

    Ik was gewoon in Tiel, mijn vriendin ligt met Bronchitis op bed.

    73, Tjeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bert, dit is weer een andere QRP oefening. ;-) Nog een fijne dag, 73 Paul

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Tjeerd.
    Mijn vrouw is met de kleindochter van 6 naar een rommelmarkt geweest. Beterschap

    Hallo Paul.
    En ik heb de zindelijkheidstraning van de jongste vorm mogen geven. Resultaat 2 plasjes en en enorme keutel. High five waardig.
    Het is heel gezellig met de jonge dames, je komt zelf nergens aan toe en je moet van voren en van achteren ogen hebben. Ik vind het heel leuk.
    73, Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het leven als Opa valt nog niet mee hihi, Past goed in he QRP blog. 73, Bas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Bas,
    We genieten met volle tuigen. Als je jongste ons ziet, begint ze eerst te lachen en roept OPA OMA. Wat wil je nog meer?
    73, Bert

    BeantwoordenVerwijderen