donderdag 16 augustus 2012

Zeemijl van Bloemendaal

Foto: Fred Cloeck.
De tweede zondag van augustus wordt jaarlijks de Zeemijl van Bloemendaal gezwommen. Dit jaar heb ik weer meegedaan met het begeleiden van de zwemmers. Ik was ingedeeld met Koen en Demi op één van de twee bondsvletten. Wij lagen achter in het veld. 
We hadden een noorderstroom, dus de zwemmers liepen eerst een zeemijl tegen de stroom in, richting Zandvoort, om daar van start te gaan. 
Zoals je ziet, heb ik het niet koud gehad.

De info over de Zeemijl van Bloemendaal vind je op de mooie site van de Bloemendaalse Reddings-brigade, verzorgd door Remco en Fred. 


Op de uitkijk, de flotteur, voorbereiding.   (Click to enlarge)
De bondvletten, de meldkamer, auto   (Click to enlarge)
Het was weer oudewets gezellig. Het was weer fijn om in zo'n fijne groep mee te mogen draaien, oude vrienden te ontmoeten en nieuwe vrienden te mogen maken.

's Avonds waren de pannekoeken weer heerlijk. Het ijs van Fred was weer grandioos, En met Ruud aan de slagroomspuit kwamen we niets te kort. Ik heb genoten. Dank jullie wel, tot de volgende keer.  

(Click to enlarge)

4 opmerkingen:

  1. Leuk stukje Bert.

    Hoe lang heb je nog vakantie? Kom een keer op visite in "noord".

    73, Tjeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tjeerd, ik kom graag een keer langs. 73, Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bert,

    Beetje laat mijn reactie maar wat een leuk stukje

    Veel succes met je hobby

    En wie weet tot 13 augustus 2013

    Groet

    Fred en de Redders

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Fred, bedankt voor je fijne reactie. Het was weer een fantastische dag en een mooie zeemijl. Hopelijk tot volgend jaar. 73, (73=hartelijke groeten), Bert

    BeantwoordenVerwijderen